Гаранция 2 години

Като производител и бизнес целящ да предостави алтернативен качествен продукт, изработен с материали от гарантиран произход осигуряваме нашите клиенти, като предостоставяме пълна европейска гаранция.

 

Всички мебели, които предлагаме в електронния магазин kaid.bg са с гаранция от 2 (две) години.

 

Като потребител вие имате право да се запознаете със следната информация:

 

Чл. 112 от ЗЗП

 (1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба потребителят има право да предяви рекламация, като поиска от продавача да преведе стоката в съответствие с договора за продажба. В този случай потребителят може да избира между извършване на ремонт на стоката или замяната и с нова, освен ако това е невъзможно или избраният от него начин за обезщетение е непропорционален в сравнение с другия.

(2) Смята се, че даден начин за обезщетяване на потребителя е непропорционален, ако неговото използване налага разходи на продавача, който в сравнение с другия начин на обезщетяване са неразумни, като се вземат предвид:

  1. стойността на потребителската стока, ако нямаше липса на несъответствие;
  2. значимостта на несъответствието;
  3. възможността да се предложи на потребителя друг начин на обезщетяване, който не е свързан със значителни неудобства за него.

Чл. 113 от ЗЗП

(1) Когато потребителската стока не съответства на договора за продажба, продавачът е длъжен да я приведе в съответствие с договора за продажба.

(2) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от потребителя.

(3) След изтичането на срока по ал. 2 потребителят има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока съгласно чл. 114

(4) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока или за материали и труд, свързани с ремонта й, и не трябва да понася значителни неудобства.

(5) Потребителят може да иска и обезщетение за претърпените вследствие на несъответствието вреди.

Чл. 114 от ЗЗП 

(1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба и когато потребителят не е удовлетворен от решаването на рекламацията по чл. 113, той има право на избор между една от следните възможности:

  1. Разваляне на договора и възстановяване на заплатената от него сума;
  2. Намаляване на цената.

(2) Потребителят не може да претендира за възстановяване на заплатената сума или за намаляване цената на стоката, когато търговецът се съгласи да бъде извършена замяна на потребителската стока с нова или да се поправи стоката в рамките на един месец от предявяване на рекламацията от потребителя.

(3) Търговецът е длъжен да удовлетвори искане за разваляне на договора и да възстанови заплатената от потребителя сума, когато след като е удовлетворил три рекламации на потребителя чрез извършване на ремонт на една и съща стока, в рамките на срока на гаранцията по чл. 115, е налице следваща поява на несъответствие на стоката с договора за продажба.

(4) Потребителят не може да претендира за разваляне на договора, ако несъответствието на потребителската стока с договора е незначително.

Чл. 115 от ЗЗП 

(1) Потребителят може да упражни правото си по този раздел в срок до две години, считано от доставянето на потребителската стока.

(2) Срокът по ал. 1 спира да тече през времето, необходимо за поправката или замяната на потребителската стока или за постигане на споразумение между продавача и потребителя за решаване на спора.

(3) Упражняването на правото на потребителя по ал. 1 не е обвързано с никакъв друг срок за предявяване на иск, различен от срока по ал. 1.

Чл. 119 от ЗЗП 

(1) Заявлението за предоставяне на търговска гаранция съдържа задължително информация за:

  1. Правата на потребителите, произтичащи от гаранцията по чл. 112 – 115, и посочва ясно, че търговската гаранция не оказва влияние върху правата на потребителите, произтичащи от гаранцията по чл. 112 – 115, и по – точно, че независимо от търговската гаранция продавачът отговаря за липсата на съответствие на потребителската стока с договора за продажба съгласно гаранцията по чл. 112 – 115;
  2. Съдържанието и обхвата на търговската гаранция;
  3. Съществените елементи, необходими за нейното прилагане и по – специално: начините за предявяване на рекламации; срок на търговската гаранция; териториален обхват на търговската гаранция; име и адрес на лицето предоставящо търговската гаранция, и име и адрес на лицето, пред което може да бъде предявена търговската гаранция, когато това лице е различно от лицето, предоставящо търговската гаранция.

(2) В случай, че търговската гаранция се предоставя от производител, който няма представител на територията на страната, и в заявлението за предоставяне на търговска гаранция липсва информация по ал. 1, т. 1, тази информация се предоставя на потребителя по подходящ начин от продавача.

(3) Информацията по ал. 1 трябва да бъде ясна, разбираема и лесна за четене. Информацията задължително се предоставя на български език.

Съгласно Закона за защита на потребителите и Европейска директива 1999/44/СЕ производителят предоставя две години гаранция на произведения от него продукт.

 

При сглобяване, клиентът трябва да следва приложените инструкции.

Продуктът трябва да бъде използван по предназначение.

2 години гаранция на детски мебели KAID:

  • Има различие на закупения продукт с отбелязания на индивидуалния етикет модел;
  • При нормална употреба са се показали скрити производствени дефекти;
  • Дефекти причинени по време на транспортирането от продавача;
  • Купувачът губи гаранционните права в следните случаи:
  • Купувачът не следва правилата за сглобяване и експлоатация на мебелите;
  • Продуктите са били повредени от купувача, включително, когато клиентът сам се опитва да разреши първоначалния проблем;
  • Мебелите са пострадали при форсмажорни обстоятелства.

Гаранцията не покрива:

  • Дефекти, причинени от неправилно сглобяване и експлоатация на мебелите.
  • Дефекти, причинени от клиента поради невнимателно транспортиране.
  • Дефекти, появили се в резултат на външно влияние, механични повреди, повишена влажност, опити за поправка и др. причинени от клиента или трети лица.
  • Дефекти, появили се в резултат на продължително складиране, почистване на продукта с абразивни или неподходящи препарати, от домашни любимци и др.
  • Несъответствия, получени в резултат на съхранение или ползване при неестествени условия на замърсяване или влага.
  • Очакваната деформация на външната част дължаща се на естественото въздействие на експлоатацията във времето.
  • Закупените продукти са пострадали при форсмажорни обстоятелства.

За появата на дефекти по време на експлоатация на мебелите и изделията, моля да ни уведомите, използвайки контактите, предоставени в сайта kaid.bg. По време на гаранционния срок всички количествени и качествени несъответствия ще бъдат разрешени от производителя. Поправката или замяната на продукти или части е за сметка на фирмата. Разрешаването на случаите на рекламация е в рамките на 20-45 работни дни от деня на регистрирането на щетата. В случай, че сте закупили даден продукт и сте забелязали, че той е в лошо състояние, имате право да ни върнете продукта в рамките на 2 години, считано от деня на доставката. Освен това продуктът ще бъде транспортиран безплатно.В този случай продуктът с лошо качество се заменя с такъв с по-добро качество или напълно се възстановява платената сума. Ако по време на гаранционния срок (24 месеца) забележите скрити производствени дефекти, моля да направите снимки и ни ги изпратете на hi@kaid.bg. Производителят ще реши дали гаранцията важи в дадения случай взимайки под внимание дали дефектът се е появил при производството или поради друга причини. Вие ще бъдете информирани за решението на производителя посредством предоставения от вас контакт.

 

Моля, имайте предвид, че производствената гаранция не важи при естествено износени или амортизирани детайли на изделието.